Servis pro automatické dveře

Servis pro automatické dveře

Provádíme servis pro automatické dveře značky GEZE. Nefungují vám dveře podle vašich představ? Vyskytla se porucha? Potřebujete záruční servis, pozáruční servis nebo generální opravu? Kontaktujte nás na čísle (+420) 283 842 211 nebo pomocí e-mailu info@telecon.cz .

Jsme autorizovaným a certifikovaným prodejcem, montážním a servisním partnerem GEZE  pro celou Českou republiku. Montáže a servis pro automatické dveře GEZE provádíme již od roku 1992. Stálý tým spolupracovníků se orientuje nejen ve starších modelech značky, ale sleduje především nové trendy. Díky GEZE máme přístup k nejmodernějším technologiím a postupům v rámci oprav a servisů. Tým techniků se školí přímo v německé centrále GEZE.

Náhradní díly pro řešení havarijních oprav, poruch a pro provádění pravidelné servisní činnosti posuvných a otočných automatických dveří GEZE máme skladem.

Pro zařízení zn. GEZE nabízíme provedení odborné servisní / revizní kontroly – funkční zkoušku, kterou si u nás můžete zajistit buď formou objednávky a nebo po domluvě formou dlouhodobé spolupráce a to na základě smluvního vztahu – servisní smlouvou. Servisní smlouva zaručuje našim zákazníkům non-stop kontakt na servisní číslo, kde se případný problém vždy řeší s technikem a domlouvá se další postup řešení problému.

Servisujeme a opravujeme všechny automatické dveře GEZE:

  • Automatické dveře otočné –  křídlové: TSA 160, ECturn a Slimdrive EMD, Powerturn a jejich varianty.
  • Automatické dveře posuvné lineární: ECdrive, Slimdrive SL a SLT, Powerdrive a od nich odvozené varianty.
  • Automatické dveře obloukové a karuselové: Slimdrive SCR a TSA 325.

Servis pro automatické dveře a norma ČSN:

V Souvislosti s vydáním nové České technické normy ČSN EN 16005 (Motoricky ovládané dveře – Bezpečnost při používání – Požadavky a zkušební metody), která 1.6.2013 vstoupila v platnost, vás chceme upozornit na povinnost vlastníka motoricky ovládaných automatických dveří provádět pravidelnou údržbu dle specifikace výrobce a to pro zajištění bezpečnosti provozu, dlouhodobou spolehlivost a pracovní výkonnost. Současně se musí vést pracovní deník, který obsahuje všechny důležité záznamy o prováděné údržbě. Doporučená frekvence podle četnosti provozu je půlroční a nebo při nízké frekvenci alespoň jednou za rok.

V případě telefonického objednání opravy nebo servis pro automatické dveře žádáme zaslání objednávky písemně, nejlépe e-mailem. Ve zprávě prosím uveďte následující:

  • Název společnosti
  • Fakturační údaje
  • Místo opravy, nebo servisu
  • Rozsah a popis závady
  • Požadovaný termín servisního zásahu vzhledem k závažnosti poruchy
  • Jméno odpovědného zástupce (přítomného při provádění opravy) a jeho telefonní kontakt
  • Čas a možnost přístupu do objektu
  • Jiné požadavky
  • Datum a čas odeslání objednávky
  • Jméno a kontakt na osobu objednávající zásah